Dag 1 - Aankomst Seattle - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Divendal + Sebastiaan - WaarBenJij.nu Dag 1 - Aankomst Seattle - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Divendal + Sebastiaan - WaarBenJij.nu

Dag 1 - Aankomst Seattle

Door: Iedereen

Blijf op de hoogte en volg Familie Divendal

21 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi allemaal!

We zitten weer in Amerika hoor! De reis begon al stressvol toen we er achter kwamen dat we het koffertje met álle reispapieren bij de bushalte hadden laten staan. Niko en Depi gingen daarom maar terug met de bus terwijl Hans, Sebastiaan en Iris in spanning bleven wachten of het terecht zou komen. Gelukkig zagen we ze een kwartier later met koffertje terugkomen. We konden onze reis naar Schiphol gerust vervolgen.

Eenmaal daar aangekomen ontmoetten we Kahman en checkten we in om vervolgens wat te gaan winkelen achter de douane. Toen Niko en Kahman even hun eigen weg gingen, ontstond er paniek toen ze niet "op tijd" terug waren. We zouden weliswaar om 15.00 uur pas vliegen, maar we moesten volgens de boarding pass om 13.30 uur al boarden. Zwaar overdreven natuurlijk, maar we vertrokken wel op tijd. De reis was verder saai en héél erg lang (we hadden deze keer geen eigen schermpjes, dus we waren weer aangewezen op het ouderwetse tijd uitzitten).

Bij aankomst moesten we eerst het vliegtuig uit rennen, vervolgens naar de paspoortcontrole, bagage ophalen, bagage inleveren, shuttle naar de centrale aankomsthal nemen, bagage ophalen, shuttle naar de autoverhuur nemen, auto overleggen, busje naar de autoverhuurdersgarage nemen, auto ophalen, auto inladen, auto checken op beschadigingen, tomtom instellen en zoeken naar ons eerste hotel in Seattle.

Eerste indruk van de stad: mooie stad, met mooie huizen en veel groen, maar een beetje aparte mensen. Nu zijn we kapot van de lange reis. Het is hier nu bijna 22.00 uur (9 uur tijdsverschil) en we liggen allemaal voor pampus na bijna 23 uur wakker te zijn geweest. Dus eerst maar eens slapen en morgen beginnen aan de sightseeing. En hopen op beter weer. Het was vandaag wel erg bewolkt hier...

Groetjes van ons allemaal!

• 21 Juli 2012 - 20:40

Loek:

Lekker begin zeg.
    Ik hoop dat de rest van de reis beter veloopt.

Veel plezier.
    Loek

• 21 Juli 2012 - 22:33

Frank & Emmy:

Wat een stress, koffertje, te lang moeten vliegen, gesjouw met koffers, 27 shuttles. Pfffff. Ik ben nu al moe.
    Rust maar lekker uit, geen ruzie maken en vooral veel genieten.
    xx Frank

• 22 Juli 2012 - 07:24

Emmy:

Dat was genoeg stress voor de rest van de vakantie.
    Groetjes en veel plezier.