Dag 1 - Aangekomen! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Divendal + Sebastiaan - WaarBenJij.nu Dag 1 - Aangekomen! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Divendal + Sebastiaan - WaarBenJij.nu

Dag 1 - Aangekomen!

Door: Iedereen

Blijf op de hoogte en volg Familie Divendal

30 Juni 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey allen!

Na een vlucht van 11 uur zijn wij gistermiddag lokale tijd aangekomen op Los Angeles International Airport. Van daaruit zijn wij met een busje naar het autoverhuur bedrijf gegaan. Daar liepen wat dingen mis, waardoor het ruim een uur duurde voordat we met zijn allen in onze enorme Ford bus zaten. De bus is enorm en we kijken zelfs op alle SUV's die hier rondrijden neer. Kleine auto's zie je hier niet! De eerste rit ging naar ons hotel in Santa Monica. Daar aangekomen hebben we de koffers neer gegooid en zijn we op pad gegaan om wat te eten. Het was toen al avond hier, dus voor het gevoel ochtend! Lekker een burger van de Mac als ontbijt :) We hebben een rondje gelopen door Santa Monica, wat foto's genomen en zijn toen terug gegaan naar het hotel. Daar zijn we uitgeput in slaap gevallen, maar hebben wel slecht geslapen. We waren allemaal rond 6 uur 's ochtends alweer wakker (dat is 3 uur 's middags in Nederland, dus niet zo verwonderlijk). Nu gaan we even douchen, en daarna alweer uitchecken. Vanmiddag verwachten we in Palm Springs aan te komen, en kunnen we shoppen in de enorme Amerikaanse malls. We hopen vandaar nog een berichtje te kunnen sturen!

groetjes!

Goodmorning everyone!

After a flight of 11 hours, we finally arrived in LA. From the airport, where we finished personal checking surprisingly fast, we took a bus to the car rental. When Hans was handling the reservation with one of the crew members of National, there were some problems at first, so that we couldn't leave within the hour. After some help of another nice member of National, we could leave with a enormous monstertruck. The cars in the US aren't as little as in the Netherlands, but even those American cars were small in comparison to our bus. We went straight to our Hotel in Santa Monica. After a little rest, we went out to grap something to eat. We thought the McDonalds would be save. Some of us liked it, others weren't so happy because it wasn't the same as home (yes really, even the McDonalds is different in different countries!)
After dinner, we went back to the hotel and fell asleep expecting to sleep tight. However, we woke up every hour and at 6.30 we decided to get up en get a shower. At this point, we are getting ready to check out, get some breakfast and drive to Palm Springs. Later more!

Greetings and kisses of all of us!

• 30 Juni 2009 - 15:07

Marieke:

Woehoe! Ik ben de eerste die reageert!

Fijn dat jullie allemaal veilig zijn aangekomen en wat prachtig dat ik zomaar spontaan een mail kreeg dat jullie een bericht hadden geplaatst, ik had me nog niet eens aangemeld, haha!

Hoop dat jullie een leuke tijd hebben daar, ik ben jaloers!

Enne, Iris (en de rest natuurlijk ook), ik houd alles bij over Gertjan op m'n weblog, waar je ook kan komen via hyves.

Liefs Marieke

• 30 Juni 2009 - 16:12

Peter Van Wijk:

Hoi Sebastiaan, wat fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Mocht je nog iemand nodig hebben met ehbo ervaring en fotografie ervaring, bel me gerust!