Kom naar Schiphol! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Divendal + Sebastiaan - WaarBenJij.nu Kom naar Schiphol! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Divendal + Sebastiaan - WaarBenJij.nu

Kom naar Schiphol!

Door: Iedereen

Blijf op de hoogte en volg Familie Divendal

24 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo Allemaal!

Door het overvolle programma ('s avonds rond middernacht thuis, en 's ochtends rond 8 uur weer weg), zijn wij helaas niet in staat geweest de dienst te leveren die u van ons gewend bent, namelijk het bijhouden van een reisdagboek. De verslagen van de laatste dagen in Anaheim, Californië zullen nog wel getypt worden, maar later!

Hoe dan ook, morgenmiddag (dat betekent zaterdagmiddag in Nederland) zullen wij weer voet op Nederlandse bodem zetten. Eén ieder die ons wil verwelkomen is van harte welkom natuurlijk! De verwachte aankomsttijd is 13:00 zaterdagmiddag, en ons vluchtnummer is KL 0602, vanaf Los Angeles International Airport (LAX)!!!!

We zien jullie allemaal in Nederland weer :D

groetjes van ons allen!

• 24 Juli 2009 - 08:59

Marieke:

Zaterdag alweer!!!

Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

• 24 Juli 2009 - 09:18

Peter Van Wijk:

Hey, eindelijk komen jullie dan weer thuis.
    Gr Ptor

• 26 Juli 2009 - 15:38

Eric:

Hoi, ik ben een collega van Sebastiaans moeder en zij heeft me de link van jullie reis gestuurd. Wat hebben jullie een fantastische reis gemaakt! En wat een leuke verslagen. Hier kunnen jullie nog heel lang met een lekker gevoel op terugkijken!
    Groet, Eric